Ο Δήμος Αθηναίων, σε εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 238634 -27/09/2024 Απόφασης Δημάρχου (ΑΔΑ:ΨΛΨ3Ω6Μ-Η6Ω), προτίθεται να προβεί στην υλοποίηση της προμήθειας: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΩΝ», συνολικού ενδεικτικού προϋπολογισμού: 30.376,87€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%, 13% και 6%με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του άρθρου 118 του Ν. 4412/2016.
Κριτήριο ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, αποκλειστικά βάσει τιμής ανά άρθρο. Οι προσφορές θα υποβάλλονται είτε ανά άρθρο είτε για περισσότερα άρθρα είτε για το σύνολο των άρθρων, στο σύνολο δε των ζητούμενων ποσοτήτων εκάστου άρθρου.
Επισημαίνεται ότι: για την κατηγορία των φαρμάκων, η προσφερόμενη κατά είδος τιμή δε θα πρέπει να υπερβαίνει τη λιανική τιμή που έχει οριστεί από το ισχύον κατά την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς δελτίο τιμών φαρμάκων ανθρώπινης χρήσης του Υπουργείου Υγείας.
Ως χρόνος έναρξης ισχύος της σύμβασης, ορίζεται η ημερομηνία ανάρτησης του υπογεγραμμένου από τα συμβαλλόμενα μέρη συμφωνητικού στο ΚΗΜΔΗΣ, σύμφωνα με το άρθρο 66 παρ. 1 του Ν. 4412/2016 και το άρθρο 11 της ΥΑ 76928/13.07.2021 (ΦΕΚ 3075 Β΄) «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων λειτουργίας και διαχείρισης του Κεντρικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ)» και θα έχει διάρκεια υλοποίησης έως πέντε (5) μήνες από την ημερομηνία ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ
Κατόπιν των ανωτέρω, προσκαλείται κάθε ενδιαφερόμενος οικονομικός φορέας όπως υποβάλλει προσφορά έως τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 και ώρα 11:00, είτε ιδιοχείρως, είτε μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς – courier, είτε με κατάθεσή του στο Πρωτόκολλο του Δήμου Αθηναίων (Λιοσίων 22, 2ος όροφος), με αναφορά στα στοιχεία της παρούσας διαδικασίας, σε σφραγισμένο φάκελο.
Πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές, μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Τμήμα Σχεδιασμού, Οργάνωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Δ/νσης Δημοτικών Ιατρείων και Δημόσιας Υγείας, του Δήμου Αθηναίων, κα Σπυριδάκη Βάλια, τηλ: 210-3626608, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, email: [email protected]
Πληροφορίες για την παραπάνω διαδικασία μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από το Τμήμα Διαδικασιών Σύναψης Δημοσίων Συμβάσεων της Δ/νσης Προμηθειών & Αποθηκών, Κων/νουΠαλαιολόγου9, κα. Κ.Μαλαξιανάκη, τηλ.: 210-5227844, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, email: [email protected]