01 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 00:08

Ανοιχτή Ημέρα Τέχνης για την Εκπαίδευση Κυριακή, 03 Απριλίου 2022 στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων

Ο Δήμος Αθηναίων, σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο Κρήτης και τη ΔΑΕΜ Α. Ε., σας προσκαλούν την Κυριακή, 03 Απριλίου 2022, 10:00-19:00, σε μια Ανοιχτή Εκδήλωση με δράσεις και εργαστήρια Τέχνης για την Εκπαίδευση, στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων (Εχελιδών 19 & Πειραιώς 144, Κεντρική αίθουσα εκδηλώσεων).

Η εκδήλωση εντάσσεται στη δέσμη δράσεων της ΕΥΜΑΘΕΙΑΣ του Προγράμματος Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα του Δήμου Αθηναίων, που έχουν στόχο να προωθήσουν βιωματικά την Τέχνη και τον Πολιτισμό στην εκπαιδευτική διαδικασία. To Open Day οργανώνεται γύρω από θεματικά εργαστήρια που συνδέουν ενεργά την Εκπαίδευση με τις Εικαστικές Τέχνες, το Χορό, τη Μουσική, το Θέατρο, τη Γλυπτική και το Λόγο.

Πρόγραμμα δράσεων

10:00 – 11:30 Εργαστήριο Χορού

Υπεύθυνη: Δήμητρα Χαραλάμπους | Χορεύτρια, Performer, Καθηγήτρια Χορού

11:45 – 13:15 Εργαστήριο Γλυπτικής

Υπεύθυνος: Γιάννης Βγόντζας | Εικαστικός, Γραφίστας, Παιδαγωγός

13:30 – 15:00 Εργαστήριο Λόγου

Υπεύθυνη: Κάτια Καντούρη | Εκπαιδευτικός, Αφηγήτρια

15:00 – 16:00 Διάλειμμα

16:00 – 19:00 Εργαστήριο σύνθεσης: Εικαστικές Τέχνες – Μουσική – Θέατρο

Υπεύθυνοι:

Μαρία Δρακάκη | Δασκάλα, Νηπιαγωγός, Εκπαιδεύτρια ενηλίκων στο πεδίο “Εκπαίδευση και Πολιτισμός”

Μαντώ Κουρετζή |Νηπιαγωγός, Εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού, Θεατροπαιδαγωγός, Ειδική σε θέματα

αισθητικής αγωγής και ελληνικού πολιτισμού

Κώστας Μόσχος | Συνθέτης, Μουσικολόγος, Μουσικοπαιδαγωγός

Σόνια Χαραλαμπίδου | Εκπαιδευτικός μουσικής, συνεργάτης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Η συμμετοχή στα εργαστήρια είναι ελεύθερη. Μπορεί κανείς να συμμετέχει σε ένα ή περισσότερα

εργαστήρια.

Απαραίτητη η προεγγραφή μέσα από τη φόρμα: https://forms.gle/oDCzgcEiPUPuNZC77

Οι δράσεις απευθύνονται σε:

– Εκπαιδευτικούς της Α’ Βάθμιας και της Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης σε σχολικές μονάδες του δήμου Αθηναίων

– Παιδαγωγούς/Βρεφονηπιοκόμους στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών

– Εκπαιδευτικούς και παιδαγωγούς σε άλλες σχολικές μονάδες που κατοικούν στο δήμο Αθηναίων

– Παιδαγωγούς και εκπαιδευτές σε κοινωφελείς/φιλανθρωπικούς οργανισμούς και ιδρύματα

– Φοιτήτριες/ές σε παιδαγωγικές σχολές

Μέτρα ασφαλείας

– Στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της

υγείας των επισκεπτών. Λειτουργεί κλιματισμός ανοικτού κυκλώματος και το κτίριο

απολυμαίνεται και καθαρίζεται τακτικά.

– Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους εσωτερικούς χώρους που γίνονται δράσεις

του OpenDay.

– Για την είσοδο στον χώρο είναι απαραίτητη η επίδειξη έγκυρου πιστοποιητικού εμβολιασμού ή

πιστοποιητικού νόσησης ή αρνητικού αποτελέσματος rapid test (έως 48 ωρών) ή PCR test (έως

72 ωρών), η οποία συνοδεύεται από έλεγχο ταυτοπροσωπίας, με την επίδειξη ταυτότητας,

διαβατηρίου, διπλώματος οδήγησης ή φοιτητικού πάσου.

Πρόγραμμα «Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα» του Δήμου Αθηναίων

To Πρόγραμμα «Έτσι Μαθαίνω Καλύτερα» του Δήμου Αθηναίων έχει ως βασικό αντικείμενο την επιμόρφωση παιδαγωγών και εκπαιδευτικών στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνικών για την αναβάθμιση του σχολικού χώρου και τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Υλοποιείται από το Πολυτεχνείο Κρήτης, σε συνεργασία με τη ΔΑΕΜ Α.Ε., και εντάσσεται στο ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο επιμορφωτικού, ερευνητικού και αναπτυξιακού χαρακτήρα της Διεύθυνσης Παιδικής Ηλικίας, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου για την αναβάθμιση του ρόλου του σχολείου, ως κύριου στοιχείου του κοινωνικού ιστού και ως καταλύτη για τη μελλοντική εξέλιξη των πολιτών και της πόλης. Μέσα σε ένα διαθεματικό πλαίσιο εφαρμογής, το πρόγραμμα υλοποιεί κύκλους επιμορφωτικών σεμιναρίων και βιωματικών εργαστηρίων που αξιοποιούν στην εκπαίδευση αναγνωρισμένες καλές πρακτικές από την αρχιτεκτονική, την τεχνολογία και την τέχνη. Έχουν στόχο να βελτιώσουν την ποιότητα του σχολικού χώρου, να ενισχύσουν τις παιδαγωγικές πρακτικές των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, να εμπλουτίσουν και να διευρύνουν τις μαθησιακές προοπτικές των παιδιών από έξι μηνών έως και 18 χρόνων και να δημιουργήσουν τελικά ένα θετικό περιβάλλον μάθησης ευνοϊκό για την ανάπτυξη και εξέλιξη όλης της σχολικής κοινότητας.