31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024 13:47

Διευκρινιστικές απαντήσεις σε ερωτήματα της εταιρείας Ad Board Media Ltd αναφορικά με την υπ. αριθμ. 1412/15-07-2024 Πράξης της Δημοτικής Επιτροπής (ΑΔΑ:Ψ6ΦΡΩ6Μ-Η7Φ) με την οποία αποφασίστηκε ομόφωνα η κατάρτιση των όρων & η σύνταξη διακήρυξης για τη διενέργεια φανερής πλειοδοτικής δημοπρασίας εκμίσθωσης 523 κοινόχρηστων χώρων (στεγάστρων στάσεων) & 30 διαφημιστικών πύργων για τη προβολή υπαίθριας διαφήμισης

ΣΧΕΤ:Τα  υπ. αριθμ. 188915/24-07-2024 & 192964/29-07-2024 έγγραφα της  εταιρείας ad Board Media Ltd

Πρωτίστως επισημαίνεται ότι  η διακήρυξη περιέχει σαφείς και αιτιολογημένους όρους. Υπό το δεδομένο αυτό,  και για τα υπό στοιχεία 1-9 ερωτήματά της εταιρείας ad Board Media Ltd, παραπέμπουμε στη Διακήρυξη, απλή επισκόπηση του περιεχομένου της οποίας δίδει απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως. Παρά ταύτα,  θέτουμε υπόψη σας τα παρακάτω:

Οι 60 θέσεις που, σύμφωνα με το άρθ.1, υποχρεωτικά θα είναι με ψηφιακά μέσα επιλέγονται από τον ανάδοχο τηρουμένων όλων των προβλεπομένων στην κείμενη σχετική νομοθεσία ενδεικτικά ΚΥΑ 46526/2020,Κ.Ο.Κ άρθρο 11.

Επίσης, πέραν των ανωτέρω 60 θέσεων, είναι στη διακριτική ευχέρεια του αναδόχου ή εγκατάσταση και άλλων πρόσθετων ψηφιακών ρακετών σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παρ. 6,8 του άρθρου 10.

Σύμφωνα με το άρθρο 1 ο Δήμος εκμισθώνει στέγαστρα με απλά συμβατικά διαφημιστικά πλαίσια τύπου ρακέτας τα οποία δεν είναι ηλεκτροδοτημένα ούτε φέρουν μηχανισμούς κυλιομένων μηνυμάτων. Όλα τα τυχόν υφιστάμενα σήμερα ψηφιακά μέσα, τα καθώς οι ηλεκτρολογικές τους υποδομές είναι συμβατική υποχρέωση του σημερινού αναδόχου να τα απομακρύνει με μέριμνα και δαπάνες του.

Επειδή τα εκμισθούμενα μέσα θα πρέπει υποχρεωτικά να έχουν τη δυνατότητα να είναι φωτεινά, κατά τα οριζόμενα στην παρ 7 του άρθρου 10, είναι ρητή υποχρέωση του νέου αναδόχου να προβεί εξ’ υπαρχής στην ηλεκτροδότηση τους.

Περαιτέρω, στο ερώτημα με αρ.10 επισημαίνουμε τα παρακάτω: Αν ήθελε θεωρηθεί βάσιμη η αδυναμία έκδοσης εγγυητικής επιστολής αορίστου διάρκειας στην Κύπρο, όπως αναπόδεικτα υποστηρίζετε, η αναζήτηση εναλλακτικών (π.χ έκδοση σχετικής εγγυητικής επιστολής στην Ελλάδα, όπου δεν υφίσταται τέτοιο πρόβλημα), εντάσσεται στον κύκλο ευθύνης σας και η Δημοτική Επιτροπή δεν είναι αρμόδια να ευρίσκει λύσεις σε προϋποθέσεις συμμετοχής που δεν πληροί ο υποψήφιος ανάδοχος.

Τέλος, όπως αναφέρουμε στο προοίμιο της Διακήρυξης ο παρών διαγωνισμός δεν διέπεται από τις διατάξεις του ν. 4412/2016. Επομένως δεν παρέχεται υπόδειγμα εγγυητικής επιστολής και έκαστος υποψήφιος ανάδοχος οφείλει να προσκομίσει εγγυητική επιστολή συντάσσοντας αυτή με βάση τους όρους της διακήρυξης και σύμφωνα με τον τύπο που ισχύει για το Δημόσιο.