05 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2013 21:00

26-03-2013: Εκπαιδευτικά προγράμματα τον Απρίλιο και την περίοδο του Πάσχα στο Παιδικό Μουσείο

Εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά ηλικίας 3-6 ετών σχεδιάζει και πραγματοποιεί τον Απρίλιο και  την περίοδο των πασχαλινών εορτών, το Παιδικό Μουσείο

Πρόγραμμα

Σάββατο 6 & Κυριακή 7 Απριλίου 2013 – Σάββατο 13 & Κυριακή 14 Απριλίου 2013

 «Το σώμα μου μια ορχήστρα»

Πόσους διαφορετικούς ήχους παράγει το σώμα μας; Με πόσα μέλη του σώματός μας μπορούμε να παίξουμε μουσική; Τα παιδιά αναγνωρίζουν ήχους και δημιουργούν μουσικά όργανα με απλά υλικά.

Σάββατο 20 & Κυριακή 21 Απριλίου 2013 – Σάββατο 27 & Κυριακή 28 Απριλίου 2013

 «Ταξίδι στα πασχαλινά έθιμα με ένα πλοίο»

Από τα νησιά του Ιονίου και από εκεί στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα γνωρίζουν τα παιδιά τα έθιμα του Πάσχα. Στη συνέχεια φτιάχνουν τα Χριστολούλουδα με τα οποία θα στολίσουν τον επιτάφιο.

Μ. Τρίτη 30 Απριλίου 2013

 «Στολίδια για τη λαμπάδα μου»

Το Μεγάλο Σάββατο, η παράδοση θέλει να πηγαίνουμε στην Ανάσταση με τις λαμπάδες μας. Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τα στολίδια της λαμπάδας τους χρησιμοποιώντας μια ποικιλία υλικών όπως σύρμα, φτερά, χαρτιά, πηλό, ύφασμα και τη δημιουργική φαντασία τους!

Μ. Πέμπτη 2 Μαϊου 2013

«Σιγά, τα αυγά»

Ποιες άραγε από τις μπογιές που γνωρίζουμε, μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε για να στολίσουμε φέτος τα πασχαλινά αυγά μας; Τα παιδιά πειραματίζονται πάνω σε έτοιμα βρασμένα αυγά με διαφορετικά είδη ζωγραφικής όπως μαρκαδόρους, δακτυλομπογιές, τέμπερα κλπ. ώστε να επιτύχουν τον επιθυμητό στολισμό για το αυγό τους.

Μ Σάββατο 4 Μαϊου 2013

 «Τα κουλούρια της Λαμπρής»

Ποιο είναι το γλυκό του Πάσχα που τις γειτονιές ζαλίζει; Μέσα από ένα παιχνίδι μυρωδιών τα παιδιά σταδιακά συνθέτουν τη συνταγή για ένα πασχαλινό κουλούρι, γεμάτο χρώματα και αρώματα.

Τρίτη 7 & Τετάρτη 8 Μαϊου 2013

 «Στο αυγό ή στην κοιλιά;»

Με ποιον τρόπο τα ζώα ξεκινούν τη ζωή τους; Ποια η σχέση τους με το γάλα και ποια με το αυγό; Τα παιδιά αξιοποιώντας οπτικοαουστικό υλικό και αντικείμενα των συλλογών του Παιδικού Μουσείου ανακαλύπτουν τις ομοιότητες και διαφορές των θηλαστικών και ζώων που γεννιούνταν μέσα σε αυγά.

Πέμπτη 9 & Παρασκευή 10 Μαϊου 2013

 «Ανοιξιάτικο μόμπιλε»

Τα παιδιά θα αποτυπώνουν το «ξύπνημα» της φύσης, τα συναισθήματά τους και τον κόσμο που τα περιβάλλει, κατασκευάζοντας τρισδιάστατες παραστάσεις σε μορφή mobile.   

Σάββατο 11 & Κυριακή 12 Μαϊου 2013

 «Από κάμπια, πεταλούδα»

Πώς πετούν οι πεταλούδες; Πόσο καιρό ζουν; Τι σχέση έχουν με τις κάμπιες; Τα παιδιά ανακαλύπτουν τις μεταμορφώσεις των εντόμων που γίνονται η αφορμή για τη δημιουργία της δικής τους πεταλούδας)

Οι ώρες διεξαγωγής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά 3-6 χρόνων που θα πραγματοποιηθούν

 τα Σαββατοκύριακα 6, 7, 13, 14, 20, 21, 27 & 28 Απριλίου 2013 και

 το Σάββατο 4 Μαϊου & το Σαββατοκύριακο 11 & 12 Μαϊου 2013 είναι:

11:00 – 11:45, 12:00 – 12:45, 13:00 – 13:45, 14:00 – 14:45

 στις 30 Απριλίου 2013 & στις 2, 7, 8, 9 & 10 Μαϊου 2013 είναι:

11:00 – 11:45, 12:00 – 12:45, 13:00 – 13:45

H οικονομική συμμετοχή είναι 7,00 ευρώ για κάθε παιδί &  ενισχύει τους σκοπούς του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο σχεδιάζει εκπαιδευτικά προγράμματα που υποστηρίζουν τη μάθηση μέσα από το παιχνίδι. Αντλούν τα θέματά τους από την επικαιρότητα και τον κόσμο που μας περιβάλλει έχοντας πάντα ως στόχο τη σύνδεση του Μουσείου με την κοινωνία. Κατά τη διάρκεια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων τα παιδιά αλληλεπιδρούν με τα αντικείμενα των συλλογών παρατηρούν, ανακαλύπτουν και εκφράζονται δημιουργικά!  

Οι ώρες λειτουργίας του “Παιδικού Μουσείου-Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων” με τη συνεργασία του σωματείου “Ελληνικό Παιδικό Μουσείο” είναι Τρίτη έως Παρασκευή 10:00–14:00 και τα Σαββατοκύριακα 10:00-15:00. H είσοδος στο Παιδικό Μουσείο είναι ελεύθερη.

Η συμμετοχή των παιδιών στα προγράμματα είναι προαιρετική –καθώς υπάρχει η δυνατότητα της ελεύθερης ερμηνείας στα εκθέματα- και δηλώνεται στην υποδοχή του Μουσείου την ημερομηνία διεξαγωγής του προγράμματος.

Το πρόγραμμα ενδέχεται να τροποποιηθεί χωρίς ειδοποίηση.