04 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2024 10:02

Καμια δέσμευση της δημοτικής Αρχής για μέτρα στις αφύλακτες διαβάσεις του ΟΣΕ

Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου, ο Νίκος Σοφιανός, μέλος του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Αθήνας, έθεσε προ ημερησίας διάταξης το ζήτημα της αναγκαιότητας για άμεση παρέμβαση του Δήμου Αθηναίων στον ΟΣΕ προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για τις αφύλακτες διαβάσεις, έπειτα κι από το νέο τραγικό θάνατο πολίτη πάνω στις γραμμές του τρένου στα Σεπόλια. Ακόμα ο Νίκος Σοφιανός κατέθεσε σχετική ερώτηση περί του τί μέλλει γενέσθαι αναφορικά με την κάλυψη των θέσεων 30 εργαζόμενων στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών, των οποίων η σύμβαση λήγει στις 21 Δεκέμβρη, ενώ για ακόμη μια φορά επανέφερε το ζήτημα αξιοποίησης του χώρου που ανήκει στο Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή.

Αναλυτικά, στην τοποθέτηση του δήλωσε τα εξής:

Για τις αφύλακτες διαβάσεις:

«Επειδή δεν πρέπει να συνηθίσουμε στην Αθήνα κάθε λίγο και λιγάκι να σκοτώνεται κόσμος στις γραμμές του ΟΣΕ, μιλώντας για τις αφύλακτες διαβάσεις στα Σεπόλια και επειδή δεν είδαμε καμία κίνηση από πλευράς του Δήμου μετά τον έναν ακόμα τραγικό θάνατο στις διαβάσεις αυτές, και επειδή από την άνοιξη είχαμε βάλει θέμα για 10 διαβάσεις τροχοφόρων και 8 πεζών, ερωτάμε: τι μέτρα θα πάρει ο ο Δήμος όσον αφορά τη δική του ευθύνη; Δηλαδή για την πρόσβαση προς και από τις διαβάσεις αυτές, για το φωτισμό και την καθαριότητα, για το γεγονός ότι κόβεται ένα κομμάτι της πόλης. Τι έχει κάνει η δημοτική αρχή για να πιέσει τον ΟΣΕ, γιατί μιλάμε πλέον για 5 χρόνια (που συμβαίνει αυτό). Επίσης τι θα γίνει με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που ο Δήμος είχε αποφασίσει;

Τα λέμε αυτά γιατί δεν πρέπει να γίνει συνήθεια ότι κάθε 2 μήνες θα χάνουμε και ένα συμπολίτη μας στις διαβάσεις στα Σεπόλια, στο Ρουφ, στο κομμάτι δηλαδή αυτό που εντοπίζονται οι συνέπειες από αυτά τα πολύχρονα έργα. Ελπίζουμε να μη φτάσουμε σαν το μετρό της Θεσσαλονίκης, με την υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ μετά από 18 χρόνια.»

Στη δευτερολογία του ο κος Σοφιανός επεσήμανε: «Σχετικά με τις γραμμές στα Σεπόλια είναι εκ των ων ουκ άνευ ότι υπάρχουν ευθύνες του ΟΣΕ και διαδοχικών κυβερνήσεων οι οποίες είχαν την ευθύνη για τον ΟΣΕ. Είναι θέμα το οποίο έχουμε βάλει επανειλημμένα, ότι η υπογειοποίηση σταματά στο σταθμό Λαρίσης και από εκει και πέρα γίνεται ξανά επίγεια και μάλιστα με τεράστιες διαστάσεις χωρίζοντας την πόλη απο το 3ο διαμέρισμα έως και τον Πειραιά με χαντάκι. Όσον αφορά την ευθύνη του Δήμου είπατε για την Αγίου Κωνσταντίνου, όμως υπάρχουν άλλες επτά διαβάσεις και πρέπει και εκεί να υπάρξουν παρεμβάσεις από το Δήμο. Μην πετάμε το μπαλάκι στον ανεύθυνο ΟΣΕ, στην ανεύθυνη διοίκηση, στο αρμόδιο υπουργείο. Η ευθύνη του Δήμου στην πρόσβαση προς και από τις διαβάσεις αυτές είναι δική του.

Όπως επίσης το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που είναι ευθύνη του Δήμου.Μετά από τόσα χρόνια να κάνει παρέμβαση ο Δήμος και σε αυτό. Ο Δήμος έχει παραχωρήσει τις εκτάσεις του για τα αμαξοστάσια του ΟΣΕ στις Τρεις Γέφυρες. Διαπραγματευτείτε, πιέστε, κάντε όλες τις προσπάθειες ώστε και να επιταχυνθεί το έργο αλλά και να παρθούν μέτρα ασφάλειας.»

Για το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών

«Για 30 διμηνίτες του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών οι οποίοι είναι απαραίτητοι και αναγκαίοι, λήγει σύμβασή τους 21 Δεκέμβρη. Από τη νέα χρονιά, ποιοί θα βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις; Προβλέπεται να καλυφθούν και πότε; Το ίδιο ισχύει – αν και έχει ένα άλλο παρελθόν – με πρόγραμμα street work του ΚΥΑΔΑ, που επίσης είναι στον αέρα η ανανέωση του.»

Για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή

«Για άλλη μία φορά η επιτροπή αγώνα κατοίκων για το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή καταθέτει συγκεκριμένα ερωτήματα όσον αφορά την ευθύνη του Δήμου της Αθήνας. Εμείς δε θα λέγαμε για τα μεγάλα, για το γήπεδο Badminton, αλλά για το αν θα απομακρυνθούν άμεσα τα αυτοκίνητα από τον πυρήνα του πάρκου, από το εαν θα απομακρυνθούν οι περιφράξεις, από το εαν θα αξιοποιηθούν οι δηλώσεις του κ. Δένδια σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς στρατοπέδων που ανήκουν στο Δήμο της Αθήνας κι έχουν εγγραφεί και στο υποθηκοφυλακείο σαν περιουσία του Δήμου της Αθήνας.»

Στην ίδια συνεδρίαση ο Χάρης Βουρδουμπάς, δημοτικός σύμβουλος της Λαϊκής Συσπείρωσης Αθήνας, έθεσε προ ημερήσιας διάταξης το ζήτημα αξιοποίησης του οικοπέδου που ανήκει στην ιδιοκτησία του Δήμου Αθηναίων, στη συμβολή των οδών Δέφνερ & Ραζηκότζικα στο Μετς, το οποίο προοριζόταν να αξιοποιηθεί για την οικοδόμηση βρεφονηπιακού σταθμού.

«Όπως γνωρίζετε, υπάρχει ένα αδόμητο οικόπεδο στο Μετς στη συμβολή των οδών Δέφνερ & Ραζηκότζικα, το οποίο από το 1989 είναι δεσμευμένο, χαρακτηρισμένο για βρεφονηπιακό σταθμό. Η τελευταία φορά που συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο είναι το 2020 όπου υπήρχε η απόφαση για να ενταχθεί στον πίνακα απαλλοτριώσεων του δήμου, για την έγκριση δηλαδή, έκτοτε αγνοείται η τύχη του και μάλιστα όχι απλά δεν έχει γίνει κάτι για να γίνει βρεφονηπιακός σταθμός, αλλά η σημερινή εικόνα του ακινήτου είναι ότι είναι περιφραγμένο με πινακίδα του δήμου Αθηναίων απ’έξω που λέει “χώρος πάρκινγκ”. Θέλουμε μία ενημέρωση. Το έχουμε ξαναβάλει ως θέμα, είχαμε κάνει και μία γραπτή αίτηση το 2022 να μας δοθεί ενημέρωση, ωστόσο δεν πήραμε ποτέ απάντηση από την προηγούμενη δημοτική αρχή.»

AI Βοηθός Δημότη (Beta)

close
send