Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία:Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Για τη χορήγηση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ, ο ενδιαφερόμενος υποβάλει προς την υπηρεσία, αίτηση επισυνάπτοντας δημοτική ενημερότητα.
Η υπηρεσία αποστέλλει έγγραφη ειδοποίηση για την καταβολή των αναλογούντων τελών, μετά την πληρωμή των οποίων εκδίδεται η σχετική άδεια και αποστέλλεται στο περίπτερο μέσω της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Σας ενημερώνουμε ότι, οι πληρωμές στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ με χρήση Καρτών Πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) και Επιταγών σε διαταγή Δήμου Αθηναίων (τραπεζικών ή ιδιωτικών λήξης αυθημερόν), βάσει της ΠΟΛ 1289/22-12-2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020).
Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105277239
Τόπος Διενέργειας Ραντεβού
Τμήμα Αδειοδότησης Χρήσης Κοινόχρηστου Χώρου: Κτήριο Γενικής Γραμματείας Δήμου Αθηναίων, Λιοσίων 22 – 2ος όροφος