Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία:
Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
- Αίτηση με την επωνυμία και το διακριτικό τίτλο, την έδρα, το ΑΦΜ, τη ΔΟΥ και τον αριθμό ΓΕΜΗ της εταιρίας ή της ατομικής επιχείρησης που είναι ο κύριος, νομέας, ή κάτοχος της εγκατάστασης που πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως χώρος για τη διοργάνωση εμπορικών εκθέσεων ή σε περίπτωση που ο κύριος, νομέας η κάτοχος είναι φυσικό πρόσωπο τον αριθμό δελτίου ταυτότητας, το ΑΦΜ και τη ΔΟΥ αυτού.
- Αντίγραφο της οικοδομικής άδειας, μαζί με το εγκεκριμένο τοπογραφικό και διάγραμμα κάλυψης που τη συνοδεύει.
- Σχεδιαγράμματα του κτιρίου – κατόψεις, συνοδευόμενα από τεχνική έκθεση διπλωματούχου μηχανικού από την οποία θα προκύπτει η καταλληλότητα του χώρου για τη διενέργεια εκθέσεων.
- Τεχνική έκθεση διπλωματούχου μηχανικού, από την οποία προκύπτει η στατική επάρκεια του κτιρίου για τη χρήση αυτή.
- Υπεύθυνη Δήλωση του νομίμου εκπροσώπου της εταιρείας ότι εξασφαλίζεται η δυνατότητα πρόσβασης ή εισόδου φορτηγών και γερανών, η ύπαρξη χώρου στάθμευσης φορτηγών και Ι.Χ. αυτοκινήτων καθώς και ύπαρξη αποθήκης.
- Πιστοποιητικό ενεργητικής πυροπροστασίας.
- Βεβαίωση της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας της οικείας Περιφέρειας για τη διασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών υγιεινής.
- Βεβαίωση ασφαλιστικής εταιρίας ή αντίγραφο ισχύοντος ασφαλιστήριου συμβολαίου, από τα οποία να αποδεικνύεται η κάλυψη αστικής ευθύνης για τυχόν ατυχήματα σε τρίτους (θάνατος, σωματική βλάβη ή/και υλική ζημία) και πυρός.
- Βεβαίωση για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης σύμφωνα με την παρ.4. του άρθρου 114 του Ν.4512/2018Στοιχεία Επικοινωνίας
210-3721542Τόπος Διενέργειας Ραντεβού
Αθηνάς 1, 2ος όροφος γραφείο 4Α