Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία.
Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:
Στον ενδιαφερόμενο κάτοικο για στάθμευση χωρίς χρονικό περιορισμό στις ειδικά προσδιορισμένες για τον σκοπό αυτό θέσεις εντός της ζώνης-περιοχής κατοικίας του, χορηγείται ετήσιο ειδικό σήμα στάθμευσης μονίμου κατοίκου (κάρτα κατοίκου) με έναρξη ισχύος από την ημέρα έκδοσής του. Το σήμα επικολλάται στο εσωτερικό και σε εμφανές σημείο του ανεμοθώρακα των αυτοκινήτων. Σήμα στάθμευσης μονίμου κατοίκου δικαιούται ο κάτοικος για ένα μόνο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ή δίκυκλο της κατοχής του, που χωρά στην ανά θέση διαγράμμιση της μελέτης. Ως κατοικία νοείται ο τόπος της μόνιμης και κύριας, πραγματικής εγκατάστασης του προσώπου.
Για την έκδοση, αλλά και για την ανανέωση της κάρτας κατοίκου, ο ενδιαφερόμενος καταβάλλει ετήσιο τέλος ύψους δέκα ευρώ (10,00 €). Στην περίπτωση της έκδοσης κάρτας κατοίκου, η πληρωμή του τέλους γίνεται στα ταμεία του Δήμου Αθηναίων με την παραλαβή της κάρτας. Στην περίπτωση της ανανέωσης κάρτας κατοίκου, η πληρωμή του τέλους πραγματοποιείται είτε στα ταμεία του Δήμου Αθηναίων, είτε ηλεκτρονικά μέσω τραπέζης με χρήση Κωδικού Ηλεκτρονικής Πληρωμής (RF) που αποστέλλεται από το Γραφείο Καρτών Μονίμων Κατοίκων στον ενδιαφερόμενο μέσω ψηφιακής πλατφόρμας. Βάσει της ΠΟΛ 1289/2020 (ΦΕΚ Β’ 5855/31-12-2020) η είσπραξη οφειλών στα Ταμεία του Δήμου Αθηναίων [στην έδρα της Δημοτικής Αστυνομίας οδός Αγ. Κωνσταντίνου αρ. 14, 1ος ορ. ή Λιοσίων 22] μπορεί να γίνει είτε με κάρτες πληρωμών (VISA, MASTERCARD, MAESTRO) ή με επιταγές σε διαταγή Δήμου Αθηναίων.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την εξόφληση του ετήσιου τέλους είναι η προηγούμενη έγκριση των προβλεπόμενων δικαιολογητικών από το Γραφείο Καρτών Μονίμων Κατοίκων του Τμήματος Ελέγχου Στάθμευσης της Δημοτικής Αστυνομίας
Δικαιολογητικά:
Για την ανανέωση του ειδικού σήματος στάθμευσης μονίμου κατοίκου (κάρτας κατοίκου), εφόσον δεν έχει μεταβληθεί κάποιο από τα λοιπά στοιχεία που έχουν κατατεθεί στην προηγούμενη αίτηση (πχ. αλλαγή οχήματος), απαιτούνται τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
Το ειδικό σήμα στάθμευσης μονίμου κατοίκου εκδίδεται κατόπιν έγκρισης των δικαιολογητικών από την υπηρεσία.
Παραλαβή της κάρτας κατοίκου
Ο/Η αιτών/ούσα ενημερώνεται από την υπηρεσία για την ημερομηνία παραλαβής της κάρτας από το Γραφείο Καρτών Μονίμων Κατοίκων του Τμήματος Ελέγχου Στάθμευσης. Για την παραλαβή απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του/ης αιτούντος/ούσας. Σε περίπτωση παραλαβής από τρίτο πρόσωπο απαιτείται εξουσιοδότηση του/ης αιτούντος/ούσας θεωρημένη από δημόσια αρχή για το γνήσιο της υπογραφής.
Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2144114000, εσωτ. 4038
Τόπος Διενέργειας Ραντεβού: Αγίου Κωνσταντίνου 14, Αθήνα 1ος όροφος