Χρήσιμες Πληροφορίες για τη Διαδικασία:
Σε περίπτωση που κλείσετε ραντεβού για τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει να γνωρίζετε τις παρακάτω πληροφορίες καθώς και να έχετε μαζί σας τα παρακάτω έγγραφα:
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
- Αίτηση, η οποία συμπληρώνεται από τον δικαιούχο στο Τμήμα και στη συνέχεια πρωτοκολλείται
- Δελτίο Στάθμευσης Οχημάτων των ατόμων με Αναπηρίες
- Απόφαση αρμόδιας υγειονομικής επιτροπής πιστοποίησης αναπηρίας, με βάση την οποία εκδόθηκε το “Δελτίο Στάθμευσης Οχημάτων των ατόμων με Αναπηρίες”
- Αντίγραφο άδειας κυκλοφορίας του οχήματος ιδιοκτησίας του ενδιαφερόμενου
- Άδεια οδήγησης οχήματος
- Αποδεικτικό στοιχείο (λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, κλπ) από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας στο όνομα της ή του δικαιούχου
- Υπεύθυνη Δήλωση, επικυρωμένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής, στην οποία να δηλώνεται:
- η μη ύπαρξη, έστω και κατά ποσοστό, ιδιαίτερου ιδιόκτητου ή αποκλειστικής χρήσης χώρου για την εξυπηρέτηση της στάθμευσης των οικογενειακών οχημάτων
- η μη ύπαρξη παραχώρησης άλλης θέσης στάθμεσης εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Αθηναίων
- η υποχρέωση προσκόμισης ανά τριετία πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης, σε περίπτωση που η ισχύς της Απόφασης Υγειονομικής Επιτροπής αναφέρεται ως “εφ’ όρου ζωής”
- στοιχεία οδηγού, σε περίπτωση που δεν οδηγεί ο ίδιος ο δικαιούχος (ονοματεπώνυμο οδηγού, αριθμός δελτίου ταυτότητας, η συγγένεια ή η δικαστική απόφαση δικαστικής συμπαράστασης)
- η γνησιότητα των φωτοαντιγράφων τα οποία κατατίθενται συνημμένα
- Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας
Στοιχεία Επικοινωνίας
Υπάλληλοι Τμήματος: κα Μαμάη – Κανάκη Ειρήνη, κα Κακαβά Όλγα (Υπεύθυνες Αναπηρικών)
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 2103721526 – 2103229232Τόπος Διενέργειας Ραντεβού
Τμήμα Βιώσιμης Κινητικότητας: Αθηνάς 16, Ισόγειο