/

Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης Γενικού Γραμματέα

  • Συντονίζει τις ενέργειες για την αποτελεσματική και άμεση υλοποίηση των εντολών και αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα προς όλες τις υπηρεσίες.
  • Παραλαμβάνει και διεκπεραιώνει τα διοικητικά έγγραφα προς υπογραφή από τον Γενικό Γραμματέα
  • Επιμελείται της παρακολούθησης και διεκπεραίωσης της αλληλογραφίας του Γενικού Γραμματέα, τηρώντας το σχετικό πρωτόκολλο και αρχείο.
  • Τηρεί κάθε είδους αρχείο προς χρήση του Γενικού Γραμματέα.
  • Μεριμνά διά των ανταποκριτών του τμήματος για την ανταπόκριση της υπηρεσίας στα συστήματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Ηλεκτρονική Διακίνηση Εγγράφων – CRM).